Slovenské ovčiarstvo a moderný marketing: tradícia, kvalita, zážitok
9,35 €
Nedostupné
- Jazyk
- Slovenský
- Počet strán
- 120
- Väzba
- brožovaná
- Rozmery
- 170 x 240 mm
- Hmotnosť
- 0,22 kg
- ISBN
- 978-80-552-2661-3
- EAN kód
- 9788055226613
- Číslo produktu
- 429966
Dostáva sa Vám do rúk vedecká monografia, ktorá ponúka vzácne prepojenie tradiþného odvetvia poĐnohospodárskej prvovýroby, ktorým je ovþiarstvo s modernými marketingovými prístupmi komunikácie tradiþných hodnôt, kvality a lokálnej kultúry. Predkladaná monografia sumarizuje niekoĐkoroþný výskum, zameraný na skúmanie socio-ekonomických a kvalitatívnych faktorov vplývajúcich na výrobu a spotrebu mlieka a syrov, ktorého výsledky a závery smerujú aj do revitalizácie výroby a predaja ovþieho mlieka a syrov s využitím nových postupov, procesov a vnímania spotrebiteĐských požiadaviek súþasného spotrebiteĐa (projekt APVV-16-0244 Kvalitatívne faktory vplývajúce na výrobu a spotrebu mlieka a syrov).
Komentáre zákazníkov
Recenzie z facebooku