Upozornenie

Tento web sa Vám pravdepodobne nebude zobrazovať správne. Nový dizajn kníhkupectva alter ego využíva najmodernejšie technológie, ktoré nie sú podporované v starších verziách internetových prehliadačov.
Aktualizujte si, prosím, Váš internetový prehliadač!

×
00,– €

Slovenské ovčiarstvo a moderný marketing: tradícia, kvalita, zážitok

9,35 
Nedostupné
Budeme vás informovať, hneď ako bude kniha dostupná
Jazyk
Slovenský
Počet strán
120
Väzba
brožovaná
Rozmery
170 x 240 mm
Hmotnosť
0,22 kg
ISBN
978-80-552-2661-3
EAN kód
9788055226613
Číslo produktu
429966
Dostáva sa Vám do rúk vedecká monografia, ktorá ponúka vzácne prepojenie tradiþného odvetvia poĐnohospodárskej prvovýroby, ktorým je ovþiarstvo s modernými marketingovými prístupmi komunikácie tradiþných hodnôt, kvality a lokálnej kultúry. Predkladaná monografia sumarizuje niekoĐkoroþný výskum, zameraný na skúmanie socio-ekonomických a kvalitatívnych faktorov vplývajúcich na výrobu a spotrebu mlieka a syrov, ktorého výsledky a závery smerujú aj do revitalizácie výroby a predaja ovþieho mlieka a syrov s využitím nových postupov, procesov a vnímania spotrebiteĐských požiadaviek súþasného spotrebiteĐa (projekt APVV-16-0244 Kvalitatívne faktory vplývajúce na výrobu a spotrebu mlieka a syrov).
Rozbaliť popis

Komentáre zákazníkov

:
Created by run.skHore