Spotrebiteľské reflexie na implementáciu novej potravinovej stratégie EÚ v potravinovej vertikále na
6,98 €
7,50 €
U dodávateľa
Expedujeme do 10 pracovných dní
- Jazyk
- Slovenský
- Počet strán
- 72
- Väzba
- brožovaná
- Rozmery
- 170 x 240 mm
- Hmotnosť
- 0,14 kg
- ISBN
- 978-80-552-2685-9
- EAN kód
- 9788055226859
- Číslo produktu
- 429968
Publikácia je zameraná v teoretickom prehľade na vybrané aspekty potravinovej stratégie v rámci EÚ (základné princípy potravinovej stratégie, inovatívne produkty, zdravé potraviny, udržateľnosť a ekológia v potravinárskom sektore ako aj význam potravinového semaforu a systému Nutri – score). Praktická časť prináša aktuálne
vedecké poznatky týkajúce sa spotrebiteľských reflexií na témy ako udržateľnosť, zdravé stravovanie, lokálne produkty, inovatívne produkty, faktory pri nákupe potravín ako aj komunikácia a propagácia potravín. Monografia nadväzuje na predchádzajúce výskumy autorov a je výsledkom trojročného výskumného projektu VEGA 1/0245/21 s názvom „Implementácia novej potravinovej stratégie EÚ v potravinovej vertikále na Slovensku“.



Komentáre zákazníkov
Recenzie z facebooku