Upozornenie

Tento web sa Vám pravdepodobne nebude zobrazovať správne. Nový dizajn kníhkupectva alter ego využíva najmodernejšie technológie, ktoré nie sú podporované v starších verziách internetových prehliadačov.
Aktualizujte si, prosím, Váš internetový prehliadač!

×
00,– €

Spotrebiteľské reflexie na implementáciu novej potravinovej stratégie EÚ v potravinovej vertikále na

6,98 
7,50 
U dodávateľa
Expedujeme do 10 pracovných dní
Do wishlistu
Jazyk
Slovenský
Počet strán
72
Väzba
brožovaná
Rozmery
170 x 240 mm
Hmotnosť
0,14 kg
ISBN
978-80-552-2685-9
EAN kód
9788055226859
Číslo produktu
429968
Publikácia je zameraná v teoretickom prehľade na vybrané aspekty potravinovej stratégie v rámci EÚ (základné princípy potravinovej stratégie, inovatívne produkty, zdravé potraviny, udržateľnosť a ekológia v potravinárskom sektore ako aj význam potravinového semaforu a systému Nutri – score). Praktická časť prináša aktuálne vedecké poznatky týkajúce sa spotrebiteľských reflexií na témy ako udržateľnosť, zdravé stravovanie, lokálne produkty, inovatívne produkty, faktory pri nákupe potravín ako aj komunikácia a propagácia potravín. Monografia nadväzuje na predchádzajúce výskumy autorov a je výsledkom trojročného výskumného projektu VEGA 1/0245/21 s názvom „Implementácia novej potravinovej stratégie EÚ v potravinovej vertikále na Slovensku“.
Rozbaliť popis

Komentáre zákazníkov

:
Created by run.skHore