Upozornenie

Tento web sa Vám pravdepodobne nebude zobrazovať správne. Nový dizajn kníhkupectva alter ego využíva najmodernejšie technológie, ktoré nie sú podporované v starších verziách internetových prehliadačov.
Aktualizujte si, prosím, Váš internetový prehliadač!

×
00,– €

Mediácia ako súčasť alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov

11,66 
12,95 
U dodávateľa
Expedujeme do 10 pracovných dní
Do wishlistu
Jazyk
Slovenský
Počet strán
166
Väzba
brožovaná
Rozmery
148 x 210 mm
Hmotnosť
0,38 kg
ISBN
978-80-973506-2-8
EAN kód
9788097350628
Číslo produktu
359257
Cieľom a zameraním publikácie, je poskytnúť základné informácie o procese mediácie ako mimosúdneho riešenia sporov a konfliktov v spotrebiteľskej oblasti. Zvláštna pozornosť je venovaná informáciám o elektronickom cezhraničnom nakupovaní, ku ktorému sa, mimochodom, doteraz neodhodlali takmer tri štvrtiny Európanov. V publikácii je venovaný priestor aj na kontext mediácie s verejnosti neznámymi, neverbálnymi vyjadreniami súhlasu s kúpnou zmluvou (napríklad kývnutie hlavou, potrasenie rukou, či zreteľné nevyjadrenie protestu); súčasne sú analyzované aj dôvody neplatnosti kúpnej zmluvy, napríklad ak dá obchodník podpísať kupujúcemu zmluvu, ktorej písmo je menšie ako 1,9 mm. Súčasťou publikácie sú aj desiatky kazuistík a príkladov z praxe o možnostiach použitia tohto fenoménu v rámci prevencie a riešenia sporov a konfliktov v pracovnej oblasti. Publikácia je určená nielen mediátorom, či odbornej verejnosti, ktorá sa angažuje v procese ochrany práv spotrebiteľa, ale aj dodávateľom, či samotným spotrebiteľom pri základnom zorientovaní sa v ich právach.
Rozbaliť popis

Komentáre zákazníkov

:
Created by run.skHore