Mediácia ako súčasť alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov
11,66 €
12,95 €
U dodávateľa
Expedujeme do 10 pracovných dní
- Jazyk
- Slovenský
- Počet strán
- 166
- Väzba
- brožovaná
- Rozmery
- 148 x 210 mm
- Hmotnosť
- 0,38 kg
- ISBN
- 978-80-973506-2-8
- EAN kód
- 9788097350628
- Číslo produktu
- 359257
Cieľom a zameraním publikácie, je poskytnúť základné informácie o procese mediácie ako mimosúdneho riešenia sporov a konfliktov v spotrebiteľskej oblasti. Zvláštna pozornosť je venovaná informáciám o elektronickom cezhraničnom nakupovaní, ku ktorému sa, mimochodom, doteraz neodhodlali takmer tri štvrtiny Európanov. V publikácii je venovaný priestor aj na kontext mediácie s verejnosti neznámymi, neverbálnymi vyjadreniami súhlasu s kúpnou zmluvou (napríklad kývnutie hlavou, potrasenie rukou, či zreteľné nevyjadrenie protestu); súčasne sú analyzované aj dôvody neplatnosti kúpnej zmluvy, napríklad ak dá obchodník podpísať kupujúcemu zmluvu, ktorej písmo je menšie ako 1,9 mm. Súčasťou publikácie sú aj desiatky kazuistík a príkladov z praxe o možnostiach použitia tohto fenoménu v rámci prevencie a riešenia sporov a konfliktov v pracovnej oblasti. Publikácia je určená nielen mediátorom, či odbornej verejnosti, ktorá sa angažuje v procese ochrany práv spotrebiteľa, ale aj dodávateľom, či samotným spotrebiteľom pri základnom zorientovaní sa v ich právach.
Komentáre zákazníkov
Recenzie z facebooku