Vnímanie zodpovedných marketingových aktivít spotrebiteľmi
7,91 €
8,50 €
U dodávateľa
Expedujeme do 10 pracovných dní
- Jazyk
- Slovenský
- Počet strán
- 136
- Väzba
- brožovaná
- Rozmery
- 150 x 210 mm
- Hmotnosť
- 0,19 kg
- ISBN
- 978-80-557-1678-7
- EAN kód
- 9788055716787
- Číslo produktu
- 463797
Tradičná marketingová koncepcia sa v kontexte aktuálnych globálnych problémov posúva do podoby spoločensky zodpovedného marketingu marketingu, ktorý zohľadňuje etické, environmentálne a sociálne hľadiská. Jeho súčasťou je aj dobročinný marketing (z angl. cause related marketing) inovatívny marketingový prístup, ktorý zaujímavým spôsobom podporuje partnerstvá medzi podnikateľskými subjektmi a neziskovými organizáciami s cieľom podporovať dobrú vec a zároveň dosahovať vlastné ekonomické aj neekonomické ciele. Vedecká monografia ucelene prezentuje výsledky dlhodobého skúmania vnímania zodpovedného správania podnikov spotrebiteľmi, s dôrazom na rôzne aspekty dobročinného marketingu. Prináša aj návrhy možností intenzívnejšieho využívania dobročinného marketingu v podnikovej praxi, ako aj v neziskových organizáciách na Slovensku.
Komentáre zákazníkov
Recenzie z facebooku