Úvod do štúdia mediálnych produktov
24,21 €
26,03 €
U dodávateľa
Expedujeme do 10 pracovných dní
- Jazyk
- Slovenský
- Počet strán
- 154
- Väzba
- pevná
- Rozmery
- 175 x 250 mm
- Hmotnosť
- 0,44 kg
- ISBN
- 978-80-554-1834-6
- EAN kód
- 9788055418346
- Číslo produktu
- 443314
Vysokoškolská učebnica prináša syntetizujúci pohľad na rozsiahlu problematiku mediálnych produktov a v istých ohľadoch dopĺňa nedostatok študijnej literatúry orientovanej na otázky mediálnej produkcie. Publikácia je prioritne určená študentom študijného odboru mediálne a komunikačné štúdiá, špecificky študentom študijného programu mediamatika a kultúrne dedičstvo, ktorí majú vo svojich učebných plánoch vyčlenený priestor aj pre predmety orientované na oblasť mediálnych a komunikačných štúdií, čo vyplýva aj z čoraz nástojčivejšej potreby kvalitnej prezentácie a propagácie kultúrneho dedičstva. Obsah tvorí súbor a výklad poznatkov k osnovým aspektom kľúčových tém, postupne sú predstavené pojmy, teórie aj procesy týkajúce sa sveta médií, často s krátkym historickým exkurzom alebo, naopak, s prepojením na aktuálne dianie. Kompozičné členenie na 12 kapitol korešponduje s typickým rozsahom semestrálneho kurzu predmetu mediálna produkcia. Súčasťou každej kapitoly je súbor odporúčaných úloh a tiež odporúčaný film súvisiaci s témou, pomáhajúci pochopeniu problematiky.
Komentáre zákazníkov
Recenzie z facebooku