17. novembra 1989 padol obludný komunistický režim. Napriek všetkému, čo momentálne prichádza dúfame, že navždy.
Stimulácia metakognitívnych schopností žiaka
Program SMARTS - analýza kvalitatívnej experimentálnej intervencie
14,05 €
Nedostupné
- Jazyk
- slovenský
- Počet strán
- 98
- Väzba
- brožovaná
- ISBN
- 978-80-244-6241-7
- EAN kód
- 9788024462417
- Číslo produktu
- 410069
Monografia je produktom teoretického a empirického výskumu metakognitívneho a exekutívneho fungovania žiakov. Zámerom teoretickej časti je charakterizovať pojem exekutívne fungovanie a naznačiť jeho súvislosť s príbuznými konceptami metakognícia a sebaregulácia. Táto analýza je umiestnená do širšieho parciálne historického diskurzu o myslení a kognícii vo filozofii a psychológii. Predmetom pozornosti je ďalej stimulácia kognitívneho, metakognitívneho a exekutívneho fungovania žiaka. Analyzované je metakognitívne kurikulum SMARTS (produkt Výskumného ústavu pre rozvoj a vzdelávanie, Lexington, Massachusetts), ktoré bolo adaptované a pilotne overované v rámci projektu VEGA 1/0254/20. V monografii sú prezentované výsledky experimentálnej kvalitatívnej intervencie zameranej na zisťovanie vplyvu intervenčného zásahu prostredníctvom SMARTS na metakognitívne schopnosti žiaka. Na základe výsledkov intervenčného zásahu možno uvažovať o pozitívnom vplyve SMARTS na behaviorálne manifestácie exekutívneho fungovania žiakov a sprostredkovane aj na školskú úspešnosť.






































Komentáre zákazníkov
Recenzie z facebooku