Upozornenie

Tento web sa Vám pravdepodobne nebude zobrazovať správne. Nový dizajn kníhkupectva alter ego využíva najmodernejšie technológie, ktoré nie sú podporované v starších verziách internetových prehliadačov.
Aktualizujte si, prosím, Váš internetový prehliadač!

×
00,– €

Školské podvádzanie

problémový aspekt hodnotenia výkonov žiakov

3,03 
3,19 
U dodávateľa
Expedujeme do 7 pracovných dní
Do wishlistu
Jazyk
Slovenský
Počet strán
104
Väzba
Brožovaná
Rozmery
150 x 210 x 5 mm
Hmotnosť
0,15 kg
ISBN
978-80-8168-452-4
EAN kód
9788081684524
Číslo produktu
473034
Kvalita procesu hodnotenia výkonov žiakov si zasluhuje neustálu pozornosť zo strany učiteľa, pretože kladie vysoké nároky na jeho pedagogické uvažovanie a konanie. Práve kontrola a hodnotenie výkonov žiakov však často zvádza k podvádzaniu, ktoré takto skresľuje efektívnosť aj účinnosť vyučovacích metód a v konečnom dôsledku aj celkové výsledky vyučovacieho procesu.

Hlavným cieľom predkladanej monografie je prezentovať súčasné poznanie a prístupy k procesu preverovania a hodnotenia výkonov žiakov, poukázať na problémové aspekty a zároveň aj na príležitosti tohto procesu, analyzovať a zmapovať metódy a formy školského podvádzania, poukázať na problematiku plagiátorstva, objasniť faktory motivujúce k podvádzaniu, popísať činitele odrádzajúce od podvádzania, zistiť ako reagujú učitelia, keď pristihnú žiaka pri podvode a ako vnímajú žiaci svoje vlastné podvádzanie a podvádzanie spolužiakov.

Monografia, ktorá je jedinečná svojho druhu na našom knižnom trhu, je určená predovšetkým učiteľom základných a stredných škôl, pretože, podnetné myšlienky v nej nájdu aj vysokoškolskí učitelia pôsobiaci na učiteľských prípravkách, lektori, či učitelia v celoživotnom vzdelávaní. Kniha ponúka východiskovú orientáciu v predmetnej problematike a slúži, spolu s odporúčanou literatúrou, ako podklad pre samostatné štúdium.

Rozbaliť popis

Komentáre zákazníkov

:
Created by run.skHore