- Jazyk
- Slovenský
- Počet strán
- 179
- Väzba
- brožovaná
- Rozmery
- 145 x 205 mm
- Hmotnosť
- 0,24 kg
- ISBN
- 978-80-89256-63-1
- EAN kód
- 9788089256631
- Číslo produktu
- 462659
Reality TV svojím masívnym rozšírením v posledných rokoch bezpochyby vzbudila silné emócie. Diváci na celom svete boli touto žánrovou novinkou spočiatku nadšení, spoločenská diskusia sa však zameriavala predovšetkým na jej negatívny vplyv, na nudu a hodnotové vákuum, ktoré po jej globálnom vpáde do mediálneho prostredia ovládli televízny éter. Diváckemu záujmu zodpovedala promptná reakcia zo strany vysielateľov a producentov, ktorí začali vytvárať a vysielať veľké množstvo najrozličnejších "reality" formátov - všetko v snahe vyvolať u recipientov presvedčenie o revolučnej zmene povahy televízneho média, zdôrazňovanej konvergenčnými presahmi do iných, predovšetkým nových médií. Publikácia je rozdelená do siedmich hlavných častí, ktoré sa v logickom slede venujú stanoveným cieľom. Peter Mikuláš
Komentáre zákazníkov
Recenzie z facebooku