Upozornenie

Tento web sa Vám pravdepodobne nebude zobrazovať správne. Nový dizajn kníhkupectva alter ego využíva najmodernejšie technológie, ktoré nie sú podporované v starších verziách internetových prehliadačov.
Aktualizujte si, prosím, Váš internetový prehliadač!

×
00,– €

Prípadové štúdie z marketingového manažmentu

Prvá časť

4,46 
4,95 
U dodávateľa
Expedujeme do 10 pracovných dní
Do wishlistu
Jazyk
Slovenský
Počet strán
149
Väzba
pevná
Rozmery
150 x 210 mm
ISBN
80-89018-74-2
EAN kód
9788089018741
Číslo produktu
357747
Kniha obsahuje 115 spracovaných konkrétnych prípadov z praxe našich a zahraničných firiem. Ku každému prípadu sú zadané konkrétne úlohy, ktoré musia jednotlivci alebo seminárne kolektívy spracovať a navrhnúť pre danú firmu riešenie. Na začiatku je uvedená konkrétna metodika tímového riešenia prípadových štúdií, spracovávania úloh a podávania návrhov na riešenie. Súčasťou je i postavenie a úloha pedagóga pri vedení tímovej práce pri riešení prípadových štúdií.
Rozbaliť popis

Komentáre zákazníkov

:
Created by run.skHore