- Jazyk
- Slovenský
- Väzba
- Brožovaná
- Rozmery
- 205 x 290 mm
- Hmotnosť
- 0,40 kg
- ISBN
- 978-80-223-5209-3
- EAN kód
- 9788022352093
- Číslo produktu
- 401052
Táto vysokoškolská učebnica je určená predovšetkým študentom vysokých škôl odboru predprimárna a primárna pedagogika, ktorí sa pripravujú na svoje budúce učiteľské povolanie. Z učebnice však môžu mnohé poznatky čerpať i ostatní pedagogickí či nepedagogickí zamestnanci (učitelia základných škôl, vychovávatelia a podobne). V učebnici je predložený náčrt hlavných a najviac diskutovaných pilierov problematiky primárneho vzdelávania. Výber z obsahu: kurikulum školského vzdelávania, výučbové ciele a ich taxonómie, výučba z pohľadu rôznych teórií vzdelávania, detské prekoncepcie vo vzdelávaní, vyučovacie metódy, formy a prostriedky, osobnosť žiaka, osobnosť učiteľa, otázky v edukačnej činnosti učiteľa, alternatívne smery v pedagogike. Text bol koncepčne poňatý ako teoretický model fungovania súčasnej primárnej pedagogiky v praxi. V niektorých kapitolách bol interpretovaný aj stručný náčrt výskumu. Cieľom bolo daný stav opísať nielen po teoretickej stránke, ale poukázať na to, ako didaktická prax v školách reálne funguje. Obsah tejto učebnice napovedá, že prevládajúcimi témami v nej sú didaktické pojmy. Prezentovaná didaktika primárneho vzdelávania ponúka pohľad na spôsob výučby, ktorý je uplatniteľný práve pri práci so žiakmi v mladšom školskom veku. Text v tejto učebnici má slúžiť ako prehľadný, základný a doplňujúci komponent prinášajúci potrebné informácie pre budúceho i súčasného učiteľa žiakov v prvom až štvrtom ročníku základnej školy. V závere každej kapitoly je priestor na otázky a diskusiu, ktoré podnecujú k zmysluplnej debate o konkrétnych témach, opierajúc sa aj o rozvoj vyšších kognitívnych procesov žiakov, a to hodnotenia a tvorivosti.
Komentáre zákazníkov
Recenzie z facebooku