Upozornenie

Tento web sa Vám pravdepodobne nebude zobrazovať správne. Nový dizajn kníhkupectva alter ego využíva najmodernejšie technológie, ktoré nie sú podporované v starších verziách internetových prehliadačov.
Aktualizujte si, prosím, Váš internetový prehliadač!

×
00,– €

Pragmatika viacslovných pomenovaní v slovenskej a anglickej tlači s ekonomickou orientáciou

24,18 
26,– 
U dodávateľa
Expedujeme do 14 pracovných dní
Do wishlistu
Jazyk
Slovenský
Počet strán
208
Väzba
brožovaná
ISBN
978-80-557-0870-6
EAN kód
9788055708706
Číslo produktu
155620
V predkladanej publikácii, so silne interdisciplinárnym rozmerom, autorka otvára zaujímavú tému: viacslovné pomenovania v mediálnej komunikácii v dvoch odlišných sociokultúrach. Práca pristupuje k skúmanej problematike z pragma-socio-komunikačnej perspektívy, čím obohacuje lingvistické myslenia a poukazuje na dynamické zmeny v spôsobe komentovania spoločensko-politickej i ekonomickej reality, ktorá následne ovplyvňuje aj samotný jazyk ako nástroj komunikácie.
Rozbaliť popis

Komentáre zákazníkov

:
Created by run.skHore