Neznáme príbehy úspešných značiek
Prečo chodíme denne 10 000 krokov, zásnubný prsteň je diamantový a Santa Claus červený?
20,86 €
21,50 €
U dodávateľa
Expedujeme do 7 pracovných dní
- Jazyk
- Slovenský
- Počet strán
- 192
- Väzba
- flexi
- Rozmery
- 210 x 210 mm
- Hmotnosť
- 0,57 kg
- ISBN
- 978-80-974659-0-2
- EAN kód
- 9788097465902
- Číslo produktu
- 433067
Už ste niekedy premýšľali, prečo máme denne chodiť 10 000 krokov, zásnubný prsteň býva diamantový (a nie smaragdový alebo rubínový) a Santa Claus je červený? Prečo IKEA nemá žiadne okná, výrobca piva Guinness začal vydávať knihu rekordov, Lidl si otvoril reštauráciu pod vedením michelinského šéfkuchára? Ako je možné, že Pepsi mala kedysi šiestu najväčšiu armádu sveta, vyprážané kura z KFC je v Japonsku tradičným štedrovečerným jedlom a Red Bull si v zahraničí kúpite pod iným názvom a za zlomok ceny? Objavte neznáme príbehy 52 úspešných značiek v tejto jedinečnej knihe! Dozviete sa aj, že ľudia odmietali, priam neznášali, všetky vynálezy, ktoré nám dnes prídu také normálne ako dýchanie. Prvú vodičku auta pokladali za bosorku, splachovacie záchody boli pre nich maximálne nehygienické a nákupné vozíky ich urážali. Príbehy dopĺňajú originálne ilustrácie a kniha je perfektným tipom na darček pre každého, kto má rád skryté tajomstvá obľúbených značiek či vecí, ktoré denne využíva, sleduje, navštevuje či konzumuje. Pre čitateľov, ktorí si z deja chcú vziať aj niečo viac, je na konci každej kapitoly pripravená inšpirácia aj miesto na poznámky. Takisto tam nájdete odkaz na stránku s doplňujúcimi obrázkami, videami a ďalšími informáciami, ktoré sa nezmestili do knihy. #znacky #pribehy #skutocnepribehy #reklama #marketing #inspiracia #podnikanie
Komentáre zákazníkov
Recenzie z facebooku