Upozornenie

Tento web sa Vám pravdepodobne nebude zobrazovať správne. Nový dizajn kníhkupectva alter ego využíva najmodernejšie technológie, ktoré nie sú podporované v starších verziách internetových prehliadačov.
Aktualizujte si, prosím, Váš internetový prehliadač!

×
00,– €

Neznáme príbehy úspešných značiek

Prečo chodíme denne 10 000 krokov, zásnubný prsteň je diamantový a Santa Claus červený?

20,86 
21,50 
U dodávateľa
Expedujeme do 7 pracovných dní
Do wishlistu
Jazyk
Slovenský
Počet strán
192
Väzba
flexi
Rozmery
210 x 210 mm
Hmotnosť
0,57 kg
ISBN
978-80-974659-0-2
EAN kód
9788097465902
Číslo produktu
433067
Už ste niekedy premýšľali, prečo máme denne chodiť 10 000 krokov, zásnubný prsteň býva diamantový (a nie smaragdový alebo rubínový) a Santa Claus je červený? Prečo IKEA nemá žiadne okná, výrobca piva Guinness začal vydávať knihu rekordov, Lidl si otvoril reštauráciu pod vedením michelinského šéfkuchára? Ako je možné, že Pepsi mala kedysi šiestu najväčšiu armádu sveta, vyprážané kura z KFC je v Japonsku tradičným štedrovečerným jedlom a Red Bull si v zahraničí kúpite pod iným názvom a za zlomok ceny? Objavte neznáme príbehy 52 úspešných značiek v tejto jedinečnej knihe! Dozviete sa aj, že ľudia odmietali, priam neznášali, všetky vynálezy, ktoré nám dnes prídu také normálne ako dýchanie. Prvú vodičku auta pokladali za bosorku, splachovacie záchody boli pre nich maximálne nehygienické a nákupné vozíky ich urážali. Príbehy dopĺňajú originálne ilustrácie a kniha je perfektným tipom na darček pre každého, kto má rád skryté tajomstvá obľúbených značiek či vecí, ktoré denne využíva, sleduje, navštevuje či konzumuje. Pre čitateľov, ktorí si z deja chcú vziať aj niečo viac, je na konci každej kapitoly pripravená inšpirácia aj miesto na poznámky. Takisto tam nájdete odkaz na stránku s doplňujúcimi obrázkami, videami a ďalšími informáciami, ktoré sa nezmestili do knihy. #znacky #pribehy #skutocnepribehy #reklama #marketing #inspiracia #podnikanie
Rozbaliť popis

Komentáre zákazníkov

:
Created by run.skHore