Upozornenie

Tento web sa Vám pravdepodobne nebude zobrazovať správne. Nový dizajn kníhkupectva alter ego využíva najmodernejšie technológie, ktoré nie sú podporované v starších verziách internetových prehliadačov.
Aktualizujte si, prosím, Váš internetový prehliadač!

×
00,– €

Manažment sociálnych sietí

14,10 
16,99 
Na sklade
Expedujeme do 24 hodin
Do wishlistu
Jazyk
Slovenský
Počet strán
144
Väzba
Brožovaná
Rozmery
165 x 240 mm
Hmotnosť
0,25 kg
ISBN
978-80-8090-716-7
EAN kód
9788080907167
Číslo produktu
430778
Sociálne siete zmenili pohľad na marketingovú komunikáciu na internete. Internetoví používatelia sa z pasívnych príjemcov marketingových správ stali aktívnymi účastníkmi konverzácie, nad ktorou má firma limitovanú kontrolu. Manažment sociálnych sietí prináša komplexný pohľad na sociálne siete, ich vplyv na marketing, firmu a spoločnosť ako takú. Ponúka prehľad sociálnymi sieťami a detailne sa venuje sociálnym sieťam relevantným pre lokálny trh. Na manažment jednotlivých sociálnych sietí sa pozerá z obsahového aj z výkonnostného hľadiska a čitateľovi buduje poznatkovú bázu potrebnú pre efektívny manažment sociálnych sietí.
Rozbaliť popis

Komentáre zákazníkov

:
Created by run.skHore