Upozornenie

Tento web sa Vám pravdepodobne nebude zobrazovať správne. Nový dizajn kníhkupectva alter ego využíva najmodernejšie technológie, ktoré nie sú podporované v starších verziách internetových prehliadačov.
Aktualizujte si, prosím, Váš internetový prehliadač!

×
00,– €

Kniha

Ako úspešne vyrobiť a umiestniť knihu na trhu

6,01 
6,99 
Na sklade
Expedujeme do 24 hodin
Do wishlistu
Jazyk
Slovenský
Počet strán
288
Väzba
Brožovaná
Rozmery
163 x 235 mm
Hmotnosť
0,47 kg
ISBN
978-80-8090-651-1
EAN kód
9788080906511
Číslo produktu
425148
Na knihu sa zväčša pozeráme optikou literatúry, kultúry a hodnôt. Ale kniha je aj tovar, produkt, ktorý niekto pripraví, niekto vyrobí a niekto zasa distribuuje a predáva. Aká je vlastne táto pragmatická cesta knihy? V čom sa líši kniha v obchode od jogurtu alebo od auta? Vo svojej najnovšej monografii si autor kladie štyri základné otázky:
  • Aké je miesto a aké sú funkcie knihy dnes v spoločnosti?
  • Ako sa kniha vyrába, aký je celý životný cyklus tovaru kniha?
  • Ako sa môže marketingová teória pozrieť na knihu ako produkt, aké nástroje môže využiť pri predaji knihy?
  • A ako sa kniha zžila s digitálnymi technológiami? Ohrozili ju a zmenili? Dá sa digitálny svet využiť pri príprave a predaji kníh?

V štyroch častiach knihy autor systematicky odhaľuje aktuálne informácie z?domáceho aj medzinárodného knižného sveta. Dozviete sa ako knihy vznikajú, aký je slovenský knižný trh a čo môže (a nemusí) zaberať pri ponuke kníh čitateľom. Táto kniha pomôže nazrieť do sveta kníh nielen milovníkom kníh, ale aj autorom, vydavateľom, redaktorom či kníhkupcom.
Rozbaliť popis

Komentáre zákazníkov

:
Created by run.skHore