Upozornenie

Tento web sa Vám pravdepodobne nebude zobrazovať správne. Nový dizajn kníhkupectva alter ego využíva najmodernejšie technológie, ktoré nie sú podporované v starších verziách internetových prehliadačov.
Aktualizujte si, prosím, Váš internetový prehliadač!

×
00,– €

Etické vedenie ľudí v slovenskom podnikateľskom prostredí

10,90 
U dodávateľa
Expedujeme do 7 pracovných dní
Do wishlistu
Jazyk
Slovenský
Počet strán
164
Väzba
Brožovaná
Rozmery
172 x 242 x 10 mm
Hmotnosť
0,29 kg
ISBN
978-80-8168-199-8
EAN kód
9788081681998
Číslo produktu
477566
Posledná finančná a ekonomická kríza zdôraznila význam a dôležitosť etiky v podnikaní v celosvetovom kontexte. Základným cieľom autorského kolektívu bolo zistiť, ktoré kultúrne a etické faktory vplývajú na manažérske rozhodovanie v oblasti hodnotovo orientovaného vedenia ľudí ako súčasti hodnotového manažmentu v rámci súčasného slovenského podnikateľského prostredia. Monografia obsahuje tri časti. Prvá časť sa sústreďuje na vymedzenie základných pojmov. Druhá časť sa venuje špecifikácii cieľov, obsahu a objektu výskumu, jeho metódam a spôsobu vyhodnotenia výsledkov. Tretia časť je prezentáciou výsledkov na základe dotazníkového prieskumu, ktoré sú okamžite použiteľné v domácom i medzinárodnom podnikateľskom prostredí a jednoznačne vo vzdelávaní manažérov. Publikácia by nemala chýbať v knižnici žiadneho riadiaceho pracovníka. Bude cennou aj pre študentov, budúcich manažérov, aby im tak pomohla pripraviť sa na výkon riadiacej funkcie aj z hľadiska etického vedenia, ktorého význam v súčasnosti stále rastie.
Rozbaliť popis

Komentáre zákazníkov

:
Created by run.skHore